Vyberte prosím oblast podpory, abychom mohli co nejdříve začít řešit Váš požadavek.
Zákaznická podpora K2, řízených skladů ABIX a dalších vývojových produktů ABIS, určená primárně pro klíčové uživatele definované v příslušné servisní smlouvě.
Na telefonu jsme v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Pokud máte uzavřenu SLA smlouvu, použijte kontakt ze Smlouvy.
Portál zákaznické podpory
Zákaznická podpora služeb privátního cloudu. Je určena primárně pro kontaktní osoby uvedené ve smlouvě o poskytování služeb.
Na telefonu jsme v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Pokud máte uzavřenu SLA smlouvu, použijte kontakt ze Smlouvy.
Portál zákaznické podpory
Zákaznická podpora společnosti ABIS ITS včetně L1 pro koncové uživatele. Problémy s PC technikou, sítí, ale i podpora produktů Microsoft 365, Fortinet, Bitdefender, ad.
Na telefonu jsme v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Pokud máte uzavřenu SLA smlouvu, použijte kontakt ze Smlouvy.
Portál zákaznické podpory
Uvedené kontakty jsou k dispozici výhradně pro naše smluvní zákazníky.
Portál zákaznické podpory vyžaduje registraci a schválení.
Více než 20 let budujeme informační systémy ve velkých a středně velkých firmách, kterým poskytujeme i konzultace nebo vývoj na zakázku.
Baví nás vymýšlet řešení, která zatím neexistují. Nahlédněte do zákulisí ABIS Czech. Představíme vám naše hodnoty, dlouhodobé klienty i členy týmu.